جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: ارائه خدمت توسط صندوق های قرض الحسنه از اجر و پاداش زیادی برخوردار

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت در مراسم بهره برداری از ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه دانشگاه علوم پزشکی ارتش، گفـت: ارائه خدمت توسط صندوق های قرض الحسنه از اجر و پاداش زیادی برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی در این مراسم ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، و تقدیر و تشکر از دست اندرکاران افتتاح صندوق قرض الحسنه دانشگاه علوم پزشکی ارتش، گفت: صندوق های قرض الحسنه با هدف برطرف ساختن بخشی از نیازها و مشکلات مالی کارکنان با شرایط آسان و بدون بهره ایجاد شده و  ارائه خدمت توسط صندوق های قرض الحسنه از اجر و پاداش زیادی برخوردار است، چراکه قرآن کریم می فرماید: هرکس به نیازمندی قرض دهد، گویی به خداوند قرض داده است.
وی افزود: در هر حوزه از آموزه های دینی وارد شویم متحیر می شویم زیرا در تمامی زمینه ها از جمله تربیتی، اجتماعی، نظامی، اقتصادی و... برنامه دارد و بعد از 1400 سال دانشگاههای معتبر جهان از این فرهنگ و آموزه های دینی استفاده و بهره برداری می کنند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد صندوق های قرض الحسنه در ارتش گفت: وامی که از مال حلال، بی منت، سریع و در کوتاه ترین فرصت و با کمترین کارمزد پرداخت شود قرض الحسنه می باشد و با خدا معامله کرده ایم که خوشبختانه امروز از برکت فرماندهان و پشتیبانی آنها و سیاست های سازمان عقیدتی سیاسی تمامی صندوق های قرض الحسنه ارتش این ویژگی ها را دارند و به وضوح دیده می شوند.
وی در ادامه با اشاره به حمایت های اثربخش فرماندهان از راه اندازی و تداوم کار صندوق های قرض الحسنه ارتش تصریح کرد: با عنایات الهی و توجه ویژه سامانه فرماندهی، امیدواریم اعتبارات صندوق های عام المنفعه افزایش یابد تا بتوانیم با اعطای تسهیلات بیشتر مشکلات و نیازمندی های مالی بیشتری از کارکنان نیز را برطرف نماییم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 14 آبان 1399 | 11:34 PM | نويسنده : احمد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.